Wednesday, August 8, 2012

3/8/2012

Assalamualaikum ,
selamat sejahtera dan salam satu Malaysia ,, ehh ehh ? Hoho :D teruja kay terujaa ! Maklumlah , dekat setengah tahun aku tak hapdet blog .. Eh ehh ? Betoii ka ? :D Kesian hampa kan ? Aku tak blog walking kat blog hampa lagi ,, kay cuti raya ni , Insya-Allah ..3/8/2012 ? ada apa ada apa ? sapa 
sapa ingat ? k tak ingat .. Hempuk kepala hampa , nahh hambikk ! Ingat dah ? Hikhik :D okay , excited lebihh .. Birthday aku la woii ! -,- k sad , hampa lupaa .., Kejam tauu ! ><
K , nak ucap berbanyak terima kasih untuk kawan kawan yang ucap , tak lupa jugak yang wish dalam facebook , and massage .. Thanks a lot <3 Especially yang kasik hadiah , buang duit jaa , cehh , padahal aku happy tak terkiraa ! Dapat hadiah k , HADIAH .. Hoho , jealous kan ? ==' Trima kaseh yang wish tepat 12 tengah malam .. Ucapan terima kasih istimewa untuk De'fatiya , sebab celebrate awai and menjadi orang fist wish , and sudi beli kek and the cute pink teddy bear .. Kay , jealous terokk kan ? :P Hoho , terima kasih mama and abah beli pizza ,, i love you so much mama and abah <3 .. 
Kay , tk lupa nak tempekk gambar yang ditangkap pada 3/8/2012 .. Hoho :D



Muka budak tigabelas tahun , hikhik :) Dia tengah buat muka mintak hadiah tuu , kasik la sikit .. Hoho :D

Kay , nak tunjuk sikit De'fatiya yana , comel tauu !







Kay , abaikan muka penat plus berminyak plus huduh tuu .. Fokus pada teddy chomel aku yang nama De'fatiya  .. Hikhik , jealous kan ? k baii , Assalamualaikum :)

0 comments: