Saturday, December 15, 2012

Oh ! Apa dah jadi pada sarapan aku ! :(

Assalamualaikum Holaaaa :)

Hari ni aku pun taktau apa kena dengan aku , lepas subuh dah tak leh lelap mata dah . Mungkin aku dah tidur lebih had masa aku kot . Dah la pagi pagi lagi aku nangis tak tentu pasal . Macam orang gila ja gayanya .. Haihh ==' Lepastu perut aku bunyi Kronggg . Krooongg . Kenapa dengan perut aku ? Lapar lah woii ! Lepas tu , aku masuk dapur , cari makanan untuk sarapan aku laa , apa lagi nak cari dekat dapur pagi pagi buta ni kan ? Tiba tiba aku rasa aku teringin makan roti bakar sapu madu . OMG ! Sedappnyaaa . Lama gila aku tak makan roti bakar sapu maduu . Yummm ! Dah terliurr dah pun , sambil ada bayangan roti bakar sapu madu disuap dalam mulut . Lepastu , aku pun bakar la roti gardenia tanpa melihat berapa minit mesin tu nak bakar roti gardenia aku ni .. Lepastu aku gi la online twitter . Aku terhidu satu bau yang sangat . Umphh ! Bau hangit la wey ! Berasapp satu rumah , sampai ke tingkat atas nuhh . Berkepol kepol asap . Tak sempat pulak aku nak snap disebabkan memang terkejut gila masa tu . Rasa macam . Ah ah ah ! Macam mana ni ? Lupa aku pasal nak snap .. Then , apa jadi dengan roti bakar sapu madu aku tu ?


OMG ! nampak terliurr tak ? roti bakar sapu madu aku la tuuu . Haha xD apa dah jadi dengan aku hari ni ? Pagi pagi lagi dah macam macam dugaan =='