Saturday, January 5, 2013

Ayuhh Kembali Ke Sekolah ! :)

Assalamualaikum .

Selamat Menyambut Tahun Baru ! Welcome 2013 , please be nice to me *kenyit mata* hahaha . Yess aku tau aku lambat seminggu . Boleh bayangkan tak 1 Januari aku dah mula sekolah . Ini sangat tidak cool seriously ! And sure lah 31 .12 .2012 tu takdak masa nak menengok tv , untuk count down bersama sama dengan pengacara tv 3 tu kann . By the way aku tetap eksaited nak pergi sekolah . And aku kata eksaited nak pergi sekolah masa first day tu jelah . Dan sekarang aku mula mengira hari , bila nak cuti ni ? Pheww . Sekolah sesi pagi tersangatlah annoying . Terikat dengan peraturan yang ketat , dah aku dipaksa jadi pengawas . Double what ! *sambil buat gaya macam pelakon sinetron indonesia yang memegang watak gedik* Aku nak sesi petang !!!! Nak petang nak petang !!!! >< by the way , aku mula merasakan keseronokan menjadi pengawas sekolah . Dan aku rasa , aku akan sukakan tugas sebagai pengawas sekolah , perlahan lahan . Tapi aku rasa kalau jadi student biasa yang tidak memegang apa apa jawatan besar , dan memakai baju putih beserta kain biru muda dengan beg aku yang berwarna hijau . Lagi best rasanya . Dan pengawas ni ramai budak anti . Tapi , kesah hape aku . Bak kata budak budak fesbuk , 'haters make me famous' . Cuma abaikan ja perkataa ' booo ' dari diorang . Sambil dalam hati kata ' Happy With My Life '


And yang aku eksaited sekali ! Aku form two student ! Wewittt . I'm not a junior at smk bakar arang anymore . Okay , i'm still a junior . *aku mula merasakan kekeliruan penggunaan a dan the . Jadi kalau ayat aku salah . Perbetulkan , dan . Abaikan .* Ya , aku masih junior , tapi aku sudah mempunyai junior . Bersedialah budak form 1 . *sambil kepal kepal tangan gaya nak tumbuk orang* ohh tidak ! aku senior yang baik :3 Memandangkan aku seorang pengawas , maka tidak wajarlah kalau aku buli budak form 1 . Cuma aku akan mintak tolong budak form 1 buat selesaikan kerja aku banyak banyak . hahaha . okay , aku tak sekejam ituu . drama je lebih .. You know what , first day aku dah dapat homework yang berlambakk , dengan nota , latihan apa semuaaa . Dan buat aku rasa macammmm . -__- First day kot . And , hari ke tiga dah kena buat pbs . Memandangkan kilang dalam kepala otak aku ni belum bergerak dengan laju lagi , kena letak minyak sikit bagi dia laju . Maka , first pbs aku dah salah satu . hahaha . Tulah cikgu , sapa suruh bagi pbs awal awal , cuba bagi minggu depan , mesti betul semua . Dan , ergh ! Aku kena say hi to pbs . Dan get ready untuk kusutkan kepala aku dengan pbs , evidence dan sebagainya . Dan aku pasti akan busy start minggu depan . Sebab start minggu depan cikgu akan kalut mengedarkan kertas pbs . Apa apa pun , azam aku tahun ni , nak belajar rajin rajin ! Rajin dari tahun lepas ! Nak bagi dapat sampai band 6 . *dan aku nampak macam mustahil* Okay , longgarkan sikit . Band 5 ! at least , band 3 ! Nak jadi lebih baik , of course . Dah takmau main main macam tahun lepas ! *dengan lagu background , gemuruh jiwa .. Semangat membara .. Dari puncak kini ke angkasa .. * ehh , betul ka lirik aku ? *sambil nyanyi , sambil tangan dikepal dan di angkat ke atas* hahaha . semangatnya aku . Awal tahun je ni .. Dan sekarang ! Aku kena pegi siapkan homework aku disebabkan esok sekolah . -,- Baiiiiiii ! babaiiii ! Goodbye !!!!


   
Muka eksaited nak pergi sekolah . First day nih ! And teddy tu tiap tiap malam aku peluk tidurr . De'fatiya kesayangan aku . Kekasih aku =')

1 comments:

Miza Lee said...

sallam,,singgah+followw awwak. :)